Arama Yapın

Aramak istediğiniz kelimeyi boşluğa yazıp arama butonuna basın.

Pandemi Sonrası Pazarlamanın Dönüşümü: E-Data Teknoloji Gelişim Seminerleri

E-Data Teknoloji

  • Anasayfa
  • Pandemi Sonrası Pazarlamanın Dönüşümü: E-Data Teknoloji Gelişim Seminerleri

Pandemi Sonrası Pazarlamanın Dönüşümü: E-Data Teknoloji Gelişim Seminerleri

29 / Mayıs / 20

E-Data Teknoloji olarak katma değerli distribütör vizyonu ile çalışmalarımızı sürdürüyoruz. İçinde bulunduğumuz yeni tip coronavirüs (COVİD-19) döneminin yaklaştığını gözlemleyen bir ekip olarak, çalışmalarımızı proaktif bir şekilde uzaktan sürdürecek şekilde tasarladık.

Vakaların açıklanmaya başlanması ile de gerekli tedbirleri aldık ve tüm ekip arkadaşlarımızla zaten içinde her gün yeni bir şey öğrendiğimiz sektörün tüm araçlarını en iyi şekilde kullanmaya
başladık.

Her şeyi sadece çok iyi kullanmak değil, hızlı ve dönüşüme uygun bir şekilde kullanmak önemli. Bir söz vardır, büyük balık değil, hızlı balık kazanır.

İşte tam da bu sebeple distribütörlüğünü üstlendiğimiz markalarımız ve yetkilileri ile teknik, eğitim ve diğer merak edilen tüm konulara dair toplantılarımızı dijital ortama taşıdık.

Ancak markalar ötesine gitmek istedik.

Biz, distribütörlüğün doğası itibari ile köprü görevi görürken; katma değeri paket içi ve dışı olarak ikiye ayıran bir kurumuz. Paketin içine ve dışına yapılan yatırım süreklilik arz etmeli çok iyi biliyoruz.

Peki iş ortaklarımıza, iş ortaklarının kullanıcılarına ve ekosisteme; bu zincire değer katarken pazarlama iletişimi araçlarını ne kadar etkin kullanıyoruz?

Her gün tüm cümlelerimizde kullandığımız “dijital dönüşüm”ü “dijitalleşme”yle karıştırıyor olabilir miyiz? Nasıl ayırt edebiliriz?

Şirketlerden dönüşmesi beklenenleri önce kişilerden beklememiz gerekmiyor mu?
Bizler, ürün müdürü, teknik görevlisi, mühendisi ve diğer tüm sayamadığımız ekip üyelerimiz ile “pazarlama”ya daha doğrusu “pazarlamanın iletişimine” ne kadar hakimiz?

Artık, tek taraflı iletişimin yerini herkesin kendi ağına, şebekesine bir bilgi&haber üreten adeta bir “gazeteci” kitlesine bıraktığını biliyoruz.

Peki bundan ne anlıyoruz?
Unutmayın, uzmanı olduğunuz işe “farklı” bakış açısı getirebilmek için mutlaka “kalbinizi heyecanlandıran” en azından bir hobi, ilgi alanına sahip olmanız sizi mutlu eder. Bu mutluluk da iş yapış zincirinize katkı sağlar ve birbirini besler.

Tam da bu sebeple E-Data Teknoloji Gelişim Seminerleri adı altında kendimizi geliştirebilecek farklı alanlara bakış açısı kazanmaya ve kazandırmaya çalışıyoruz.

Tuncay IŞIK
Satış Ve Pazarlama Direktörü